לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    עורך דין גירושין

    בעשור האחרון, חלה ירידה ב"אחוז הזוגות המתגרשים", נתון שנקבע תוך השוואת מספר החתונות ומספר הפרידות בתקופת זמן מסוימת.

    בישראל, כיום "רק" כרבע מן הזוגות היהודים שנרשמים כנשואים יסיימו את נישואיהם בגירושין, לעומת כשליש בשנות התשעים.

    לאור סטטיסטיקה זו, והעובדה כי הליך גירושין עלול בקלות להתדרדר לכדי החלפת מהלומות משפטית, ברור הצורך בעורך דין גירושין, בעלי מקצוע היכולים להעניק ליווי משפטי אשר יציב את לקוחותיהם בתום ההליך בעמדה הנוחה ביותר לפתוח פרק חדש בחייהם.

    עורך דין גירושין הוא עורך דין מתחום דיני המשפחה אשר לו ידע וניסיון הדרושים כדי לטפל כיאות בהליכי גירושין, על מאפייניו הייחודיים של כל הליך כזה בו הוא מעורב, בין אם כבא כוחו של אחד הצדדים או כמגשר המטפל בהליך גירושין בהסכמה עבור שני הצדדים גם יחד.

    ישנם עורכי דין העוסקים באופן בלעדי בגירושים וישנם עורכי דין גירושין המציעים ליווי משפטי גם בנושאים נוספים מתחום דיני המשפחה כגון הורשה, אפוטרופסות, אימוץ ועוד.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק שירותי עורך דין גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    בחירת עורך דין גירושין בעל ניסיון

    ידע במגוון תחומים משפטיים הרלוונטיים לגירושין

    כדי לעשות מלאכתו נאמנה עורך דין גירושין צריך לגלות בקיאות במגוון נושאים שאינם מתחום דיני המשפחה דווקא.

    כך למשל עורך דין גירושין נדרש לעיתים לידע מתחום המקרקעין (כאשר יש לחלק בין בני הזוג נכס/נכסי מקרקעין), החוזים (לצרכי ניסוח הסכם הגירושין וכן כאשר הזוג המתגרש ערך בעבר הסכם ממון), מדיני הנזיקין (כאשר אחד הצדדים פוגע בצד השני באופן המצדיק הגשת תביעה לקבלת פיצוי הולם) ואפילו מן המשפט הפלילי כאשר אחד הצדדים פועל באופן המחייב הגשת תלונה במשטרה (למשל לשם הוצאת צו הרחקה).

    אנו במשרד עורכי דין וינגסט שלו ושות' מתמחים גם בטיפול בהליכי גירושין, על כל המשמע מכך.

    אצלנו, תמצאו עורכי דין גירושין בעלי כישורים מקצועיים מן המעלה הראשונה להם כל הכלים הדרושים כדי להעניק לכם ליווי משפטי איכותי ומסור, ליווי המבטיח ניהול יעיל של הליך הגירושין תוך עמידה איתנה על האינטרסים שלכם וגילוי הרגישות הנחוצה כדי למנוע התפתחות סערת רגשות העלולה לסבך את העניינים.

    יעילות הנובעת מרגישות

    עורך דין גירושין נדרש לשמור בתקיפות על האינטרסים של לקוחותיו, אולם לאורך כל הדרך עליו ליזכור כי בשלב זה בחייהם היחסים בין בני הזוג עשויים להיות מתוחים שלא לומר טעונים ונפיצים.

    עורך דין גירושין המשכיל לנהל הליך גירושין באופן המאפשר השלמתו בתוך פרק זמן קצר וללא שהצדדים בוחרים לעורר קשיים הגורמים נזק לכל המעורבים (כולל, למרבה הצער, גם את ילדיהם המשותפים) הוא המעניק ללקוחותיו את הליווי המשפטי המוצלח ביותר.

    אנו במשרד עורכי דין וינגסט שלו ושות' ערוכים לספק לכם ליווי משפטי מעולה לאורך הליך הגירושין שלכם, בין אם כשאנו מייצגים אתכם בלבד או בהליך גירושין בגישור.

    הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה הקשורה לגירושין. נשמח לייעץ, לספק מידע מהימן ובמידת הצורך להעניק גם לכם שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר.

    עורך דין גירושין מומלץ

    גירושין, תהליך של פרידה ופירוק הזוגיות, הוא תהליך מורכב מבחינות רבות. מתגרשים רבים מוצאים את עצמם נדרשים להתמודד עם היבטים רגשיים מורכבים, ובכל זאת – לנהל הליך משפטי של פירוק ה"עסק" המשותף, חלוקת רכוש ומזונות, והסדרי משמורת וראייה לילדים המשותפים – וכל זאת, בחשיבה לטווח ארוך.

    אתם צריכים עורך דין גירושין מקצועי, שיהיה בצד שלכם.

    עורך דין לענייני גירושין, הינו איש מקצוע מיומן שילווה אתכם לאורך כל הדרך החל מניסוח הסכם הגירושין ועד לפרידה הסופית – ולעיתים עוד זמן רב לאחר מכן. תפקידו של עורך דין גירושין הוא לכתוב את הסכם הגירושין, לוודא שהאינטרסים שלכם בהווה ובעתיד יישמרו, לדאוג לתנאי פרידה שיהיו הוגנים וראויים עבור כל הצדדים (כולל הילדים), ולעזור לכם ליצור מסגרת שתאפשר לכם להתחיל את הפרק הבא בחייכם בצורה הטובה ביותר האפשרית

    עורך דין גירושין טוב ימנע חיכוכים ולא ילבה אותם

    כיום, סטטיסטיקת הגירושין בארץ עומדת על 30% מכל הזוגות הנשואים – והכמות נמצאת בעליה מתמדת. זה אומר, שאחד מכל שלושה זוגות נישאים, מוצא את עצמו על מדרגות הרבנות, מעוניין בסיום הקשר.

    זה לא משנה מדוע הקשר שלכם הסתיים – חשוב לסיים אותו נכון. הבחירה בעורך דין מקצועי לענייני גירושין תבטיח שבהסכם הגירושין שלכם יתאפשר לכם לשים דגש ולא לוותר על מה שחשוב לכם באמת, וביחד עם זאת, לאפשר גם לצד השני, במידת האפשר, להשיג הסכם שיהיה לו חשוב לשמור ולכבד.

    עורך דין גירושין טוב הוא איש מקצוע מעולה בתחומים רבים

    עורך דין לענייני גירושין יידע להציע לכם ידע ותמיכה בנושאים רבים ומגוונים, כמו דיני מקרקעין, תהליכים בבית הדין הרבני, דין פלילי (אם צריך, שלא נדע), וכמובן גם ידע ביחסים בין אישיים ורגישות אנושית, כשצריך. מסיבה זו ומסיבות רבות אחרות, חשוב שתבחרו בעורך דין מקצועי לענייני גירושין, שיידע להציע לכם מסגרת כוללת, תומכת, מיודעת ואחראית, שידאג לאינטרסים שלכם ויאפשר לכם להתמקד בהיבטים הרגשיים של הליך מטלטל זה.

    פנו אלינו לקבלת ליווי מקצועי

    משרד עורכי דין וינגסט שלו ושות' מציע ליווי מקצועי ממומחים בתחום הגירושין, אשר יאפשרו התמודדות משפטית מתאימה בדיוק לצרכים שלכם ולתהליך הייחודי שאתם עוברים, עם ידע מקצועי משלים בתחומים משפטיים נדרשים, וצוות עורכי דין המתמחים גם במקרקעין, בחוזים, ובנושאים אחרים.  

    עורכי דין גירושין ממשרדנו ערוכים לתת יד, לחשוב עבורכם קדימה, ולדאוג להסכם שיאפשר לכם להתחיל מחדש, ברגל ימין.

    עורך דין גירושין בתל אביב שדואג לך

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק שירותי עורך דין גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    https://www.youtube.com/watch?v=crVJ-7c_1Rs

    לצלוח גירושין בצורה הטובה ביותר

    החלטתם לסיים את קשרי הנישואין שלכם? זו החלטה בכלל לא פשוטה. נדמה כי אולי הגיעו מים עד נפש...

    היחסים עומדים על קרח דק? לפני הכל - פנו למגשר מקצועי

    רגע לפני שאתם רצים להגיש תביעות על הליכי גירושין , עצרו לרגע וקראו את המאמר הזה. בית המשפט...

    משמורת משותפת מזונות

    בין חלוקת הרכוש לכל הליכי הגירושין, ישנו גם את צד הילדים בדבר משמורת משותפת מזונות. אלה הם שני...

    בקשה ליישוב סכסוך בין בני זוג

    בעוד בעבר, האופציות שעמדו בפני זוגות המחליטים להתגרש היו מצומצמות, כיום יש אופציות נוחות יותר עבור כל הצדדים. החל...

    צו הרחקה בגירושין

    תהליך גירושין הוא תהליך רגיש ומורכב ולרוב לא נעשה בנסיבות משמחות. גירושין מעלים לפני השטח מתחים בין בני...

    גישור גירושין

    אם קיבלתם החלטה לסיים את חיי הנישואין, וודאי ידוע לכם כי הליך גירושין ישפיע רבות על החיים שלכם....

    גירושין לאנשי קבע וחלוקת פנסיה צבאית בגירושין

    אין זה סוד שהחיים בצבא קבע לא תמיד מאפשרים זוגיות סדירה וטובה. לא מעט אנשי קבע, בכל הדרגות,...

    הליך גישור גירושין

    הרבה מאוד זוגות שעומדים בפתחו או בעיצומו של הליך גירושין, לוקחים לפעמים צעד אחורה, עושים חשיבה מחדש ומחליטים...

    הליך גירושין

    גירושין הינם השם המקובל המתייחס להליך המשפטי לסיום נישואים המאפשר לזוגות שנישאו (גם בנישואין אזרחיים, אגב) להיפרד זה...

    ניכור הורי

    תהליך פירוק המשפחה אינו תהליך קל מבחינות רבות, וחשוב לזכור שמעורבות בו נפשות רבות – למשל הילדים. תסמונת...

    מידע נוסף בנושא

    עורך דין גירושין בתל אביב

    לפנות אל עורך דין העוסק בענייני גירושין זו הדרך הנכונה והיעילה בכדי לקבל מידע מקיף לקראת הצעדים הבאים אותם אתם הולכים לחוות מעתה ובהמשך. אם הנכם תושבי תל אביב, עורך דין גירושין ישנם לא מעט באזור זה, אך חשוב מכל שעורך דין גירושין בתל אביב יהיה עורך דין עם ניסיון רב ובעל אמפטיות בכדי להכיל את מכלול הרגשות הלא פשוטים ולא רק המשפטיים העומדים לנגד עיניו. משרדם של עורכי הדין וינסנט ושות' הינו משרד עורכי דין העוסק בתחום דיני משפחה וגירושין, וסייע בלא מעט תיקים ללקוחות הנמצאים במצב רגשי וסבוך זה. אם גם אתם נמצאים בסיטואציה דומה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין וינסנט ושות' ולקבל פרטים נוספים בנושא.

    גירושין על הפרק

    כאשר זוג מחליט לפרק את החבילה ולהיפרד. זה עדיין לא מעיד דבר מבחינת המשך הדברים משום שכאשר מחליטים לבצע הליך זה של גירושין. צרכים בני הזוג לבדוק שוב את הדברים ולבחון אותם אף מחדש באשר להתייחסותם למחשבה על גירושין. לשם כך יש חשיבות רבה בהתייעצות עם עורך דין גירושין, כמובן תושבי תל אביב והסביבה ימצאו עורך דין גירושין בתל אביב, ואלה הם תפקידיו בין השאר:
    עורך דין גירושין המכבד את מקצוע עריכת הדין ואת לקוחותיו יעשה את כל הניתן בכדי לקדם את הזוג במשבר לעבר פתרון טוב ולא ילבה את החיכוכים בין בני הזוג
    עורך דין גירושין הוא בעצם משמש כווירטואוז משום שעל עורך דין לענייני גירושין לעוק גם בתחומים נוספים בהם הוא אמור לנתב את בני הזוג בהליכים המשפטיים כמו בדיני מקרקעין, תהליכים בבית הדין הרבני וכמובן ידע ביחסים בינאישיים ובעל רגישות רבה למצב
    עורך דין לענייני גירושין יכול גם לשמש כמגשר בהליך הגישור אותו מאמצים בשתי זרועות בתי המשפט לענייני משפחה בכדי לקדם את עניין הגירושין בדרכי נועם

    סיבות לפנות לעורך דין גירושין בתל אביב

    אם הנכם ניצבים בפני שוקת שבורה של זוגיות ארוכת שנים, חושבים לפרק את החבילה זה לא עניין של מה בכך. בכדי לפעול נכון ולדעת לאן באמת מועדות פניכם אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין הבקיא בכל ההליכים המשפטיים בדיני גירושין. ואם אתם מתגוררים באזור תל אביב והסביבה, עורך דין גירושין בתל אביב כדוגמת משרדם של עורכי הדין וינסנט ושות' ישמחו לסייע לכם לעבור את משבר הזוגיות על הצד הטוב ביותר. קבעו פגישה עם משרד עורכי הדין ללא התחייבות.

    עורך דין מומלץ לגירושין

    עורכי דין לענייני גירושין יש הרבה. אך כמה עורכי דין מומלץ לגירושין אתם מכירים? אם אתם ניצבים בפני הליך גירושין, הדבר הנכון הבטוח והראוי לעשות הוא לפנות לעורך דין מומלץ לגירושין. איך יודעים מיהו עורך דין מומלץ לגירושין? ובכן בכמה מילים, עורך דין לגירושין איננו עורך דין המומחה לדיני גירושין בלבד, אלא הוא אמור גם להיות בקיא בדיני משפחה, מקרקעין ואף פליליים אם המקרה נדרש לכך. ומעבר לזה, מה שגורם לעורך דין לענייני גירושין להיות מומלץ זו היכולת להיות מבין ורגיש לסיטואציות לא קלות שבני הזוג עוברים כל אחד בפני עצמו ושניהם ביחד. צרכים יעוץ והכוונה? פנו למשרד עורכי הדין וינסנט ושות' וקבלו יעוץ ללא התחייבות.

    בין עורך דין לגירושין לעורך דין מומלץ לגירושין

    להיות נוכחים מול משבר זוגיות זה לא עניין קל ופשוט כלל. אתם צריכים לדעת כיצד להתנהל נכון בסיטואציה מורכבת שכזו, בייחוד עם יש ילדים מתחת לגיל- 18 שעליהם גם צריך לתת את הדעת. אז מה הופך עורך דין לגירושין להיות עורך דין מומלץ לגירושין, הנה בכמה נקודות:
    חשוב מאד שעורך דין לענייני גירושין ידע לגלות רגישות והבנה בסיטואציה מורכבת זו. יחד עם ההצלחה להביא לפתרון הכי טוב עבור הלקוח, צריך עורך הדין להיות עם רגישות ואמפטיה משום שהלקוח שלו נפרד ממערכת זוגית
    ברוב הגורף של המקרים בהם בני זוג רוצים להתגרש, עומדים באמצע הילדים שעליהם יש לתת את הדעת. עורך דין מומלץ לגירושין צריך לשים את טובת הילדים לפני הכל. לחשוב אסטרטגית כמה צעדים קדימה בכדי להבין היכן נכון לילדים להיות במשמורת מלאה או משותפת
    עורך דין לענייני גירושין, איננו רק עורך דין המתמחה לגירושין אלא צריך להביע ידע גם בנושאים משפטיים נוספים כגון: דיני מקרקעין, פלילי וכמובן דיני משפחה

    לפנות לעורך דין מומלץ לגירושין

    עורך דין לענייני גירושין הוא יותר מעורך דין לגירושין. הוא צריך להיות וירטואוז שידע להבין ולהכיל סיטואציות לא פשוטות מעבר לזה שהוא צריך להיות בקיא גם בענייני משפט נוספים כגון המשפט האזרחי, דיני מקרקעין וכמובן דיני משפחה. אתם עומדים מול סיטואציה זו ולא יודעים מה לעשות ולאן לפנות, כדאי לכם לקבל מידע ויעוץ ראשוני ממשרד עורכי הדין וינסנט ושות' ליעוץ והכוונה משפטית.

    עורך דין גירושין תל אביב

    הסטטיסטיקה העדכנית ביותר מדברת דווקא על ירידה באחוז הגירושין בעשור האחרון. זוהי אכן ידיעה משמחת מאד. בנוסף לזה יש לציין כי הליך הגישור התופס תאוצה יכול לשמש כקטליזטור הבולם את אחוזי הגירושין. אתם חושבים על אופציית הגירושין, ההמלצה היא לפנות אל עורך דין גירושין תל אביב והסביבה שיוכל ללוות אתכם בכל ההליכים הנקרים בדרך. תוכלו להתייעץ עם עורך דין גירושין תל אביב ממשרדם של עורכי הדין וינסנט ושות' שישמחו לתת לכם מענה ויעוץ ראשוני ללא התחייבות.

    עורך דין גירושין תל אביב – סוגי גירושין

    עורך דין גירושין תל אביב הינו עורך דין לענייני משפחה. משום שגירושין עוברים דרך בית משפט לענייני משפחה, על עורך דין גירושין להתמצא בדיני משפחה. אם כן, תושבי תל אביב והסביבה אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין גירושין תל אביב בכדי לקבל מידע וייעוץ באשר לדרך בה תרצו לצעוד. גירושין הם לא חד משמעיים. ישנם סוגים שונים של גירושין לידיעתכם הכללית מובאות כאן:
    הפרת הבטחת נישואין- אמנם אין מדובר כאן בגירושין גרידא, ובכל זאת הפרת הבטחת נישואין היא קורבה מאד לגירושין משום שהזוג עמד להתחתן ונעשו לכך פעולות הכרוכות בהוצאות כספיות לא מבוטלות והן הוצאות החתונה שלא הייתה
    גירושים אמוציונליים- למעשה מדובר בחוסר גישור בין בני הזוג בין אם מדובר בקונפליקטים גלויים או סמויים, תמידי או זמני. קונפליקטים שאינם נפתרים מידית יוצרים אווירה של שתי מחנות שעלולה להוביל לגירושין
    גירושים פורמאליים- מדובר על כך כששני בני הזוג התגרשו והם כבר למעשה אינם מתגוררים יחד באותו הבית, ותוך זאת נכנסת דמות הורה חדשה לחייו של הילד כשאחד מבני הזוג נישא בשנית ומשמש לילד כהורה חורג

    להתגרש או לא להתגרש

    גירושין הם לא משחק ילדים. להתגרש או לא להתגרש זו דווקא לא השאלה, אלא אלו מכשולים עלולים לעמוד בפניכם. לשם כך אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין גירושין. ואם אתם מתגוררים באזור תל אביב, עורך דין גירושין תל אביב יסייע לכם בליווי משפטי נכון לקראת המהלכים הבאים. למתן יעוץ ראשוני ופרטים נוספים צרו קשר עם משרד עורכי הדין וינסנט ושות' ותהיו בראש שקט.

    עורך דין לענייני גירושין

    הליך גירושין הוא הליך מורכב ומסועף ואם אתם נכנסים להליך שצפוי להיות ארוך ומתיש חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין מנוסה ומקצועי שיעמוד לצידכם ויתכנן ביחד אתכם את המהלכים השונים. משרד עורך הדין וינגסט שלו ושות' מתמחה בתחום דיני המשפחה לרבות ענייני גירושין, הסכמי גירושין, הסכמי ממומן, תביעות מזונות, מזונות ילדים, תביעות משמורת ועוד. לפרטים נוספים או התייעצות ללא התחייבות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    עורך דין לענייני גירושין – היכן אתם עומדים?

    ישנן תביעות לענייני גירושין שמתקדמות לידי תביעות אישיות, יורדות לפסים נמוכים ולא נעימים ונמרחים על פני זמן רב. לעומת זאת יש הליכי גירושין שבין שני הצדדים רק רוצים לסיים עם ההליך כמה שיותר מהר, מוכנים להתפשר על הסדר הוגן לשני הצדדים ובשיתוף פעולה ולכן שוכרים עורך דין גירושין אחד לשניהם שילווה אותם בתהליך.

    עו"ד גירושין שיבנה לכם אסטרטגיה משפטית:

    כאשר צד אחד ירצה להוציא יותר מהצד השני והסכסוך יגיע לכותלי בית המשפט הצד השני ישכור עורך דין גירושין מטעמו ויתחיל מסע קרבות שבו כל אחד ימשוך לצד שלו. בדומה למשחק שחמט הצדדים יעשו כל מאמץ לתכנן את מהלכיהם ולהוביל לניצחון במשחק מבחינתם, כאשר כל צעד שגוי עשוי בסופו של דבר להוביל להפסד של אותו הצד. חשוב להבין שבתחום המשפטי אין מדע מדויק וכי לעתים שני מקרים דומים יישאו תוצאות שונות. משום כך אתם רוצים עורכי דין מנוסים שיעמדו לצידכם בהליך.
    נושאים המוסדרים בעת הליך הגירושין:
    הסדר משמורמת והחזקת הילדים.
    הסדר שהות של הילדים.
    תביעות מזונות.
    תביעות רכוש וממון במסגרת הליך גירושין.
    עריכת הסכם גירושין.
    התרת נישואין.
    ועוד…

    עורך דין גירושין יכול לעזור ולייעץ לכם לעורך הדרך כדי למנוע מהלכים שעשויים להזיק לכם וכמובן ללוות אתכם בהליך, בין אם מדובר בהליך שבו שני הצדדים רוצים להגיע להסדר מהיר להתרת הנישואין ובין אם מדובר בהליך ארוך ומתיש שבו כל אחד מהצדדים מושך לכיוון שלו. לפרטים נוספים והזמנת עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום דיני המשפחה בכלל ודיני גירושין בפרט צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן