לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    חלוקת רכוש בגירושין

    כיום, בין 30% ל-40% מהזוגות הנשואים מתגרשים, והסטטיסטיקה נמצאת בעליה בכל העולם המערבי. מעל שליש מן הזוגות הנשואים מוצאים את עצמם בתהליך לא פשוט בו הם "מפרקים את החבילה" – הופכים מ"עסק" משותף, לשני בודדים – וכל מה שצברו במהלך הזוגיות, נחלק ביניהם.

    חלוקת הרכוש בגירושין היא הנושא השני הכי מעורר ויכוחים אצל זוגות שמתגרשים – אחרי המשמורת והסדרי הראייה של הילדים. איך מחלקים רכוש בתהליך הגירושין? ולמה חשוב להיעזר בעורך דין גירושין מקצועי? על כך – לפניכם.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא חלוקת רכוש בגירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    חלוקת רכוש בגירושין – איך עושים את זה?

    כאשר זוג מתחיל בתהליך הגירושין מכל סיבה שהיא, עליו בין השאר להגיע להסכמה (או להכרעה משפטית) בנוגע לחלוקת הרכוש.

    הרכוש המשותף שנצבר במהלך הנישואין כולל כל בעל ערך או שווה ערך שהיה בבעלות אחד מבני הזוג או שניהם במהלך הנישואין, כמו למשל: רכוש, חסכונות, חובות, נכסים, קופות פנסיה וביטוח מנהלים, פיצויי פיטורין, נכסי קניין רוחני,מוניטין, וכן הלאה.

    ההנחה היא, כי גם אם הנכסים הם בבעלותו של צד אחד, בני הזוג תפקדו כשותפים והצד השני תמך בהשגת הנכסים, ולכן הוא ראוי להיות שותף מלא בשוויים.

    בהסכם הגירושים יפורט בדיוק כיצד יחולקו נכסי בני הזוג במהלך הגירושין, והסכם הגירושין הוא המסמך המחייב על פי חוק בחלוקת הרכוש בין בני הזוג. בהסכם הגירושין תהיה התייחסות לכל רכוש או נכס של אחד מבני הזוג או שניהם, וייקבע כיצד יש לחלקו ומי יהיה בעליו לאחר הגירושין.

    הסכם הגירושין עשוי להיכתב על ידי עורך דין גירושין בתהליך משותף עם בני הזוג – או בנוכחות עורך דין גירושין אחד (עורך דין מגשר, המייצג את שני הצדדים), או בנוכחות עורך דין אחד לכל אחד מהצדדים – באווירה של שיתוף פעולה או באווירה מתנצחת שבה בדרך כלל כל הצדדים מפסידים.

    אם יש נכסים שאת בעלותם או אופן החלוקה שלהם בלתי אפשרי להכריע מחוץ לכתלי בית המשפט – בית המשפט יוכל לפסוק בצורה מחייבת כיצד יחולקו הנכסים – לעתים באופן שרירותי.

    המצב האופטימאלי עבור כל הצדדים, הוא ניסוח חלוקת רכוש באופן חופשי, תוך שמירה על האינטרסים וגילוי גמישות נדרשת, על מנת להגיע להסכמה שתהיה בבחינת "הרע במיעוטו" עבור כל הצדדים.

    עורך דין גירושין מקצועי יעזור לכם בתהליך חלוקת הרכוש

    אם תבחרו בעורך דין מקצועי לענייני משפחה וגירושין, הוא יוכל לסייע רבות בתהליך חלוקת הרכוש בגירושין.

    תוכלו לבחור בעורך דין אחד עבור שניכם, אם אתם רואים אפשרות לגירושין בתהליך של גישור גירושין (יש לומר – מדובר בתהליך יעיל, חסכני במשאבים ובקונפליקטים, שהוא גם בדרך כלל קצר יותר מתהליך שנעשה תוך כדי קונפליקט) מומלץ לבחור אפשרות לעורך דין אחד משותף שינחה את הדיון לחלוקת הרכוש בצורה שתתאים ביותר עבור כל המעורבים.

    גם כאשר אתם מחפשים לשכור עורך דין שייצג רק אתכם בתהליך הגירושין – בחירה של עורך דין גירושין מקצועי, מושכל, שיודע לשמור על האינטרסים של לקוחותיו ולייצג אותם נאמנה, היא חשובה מאין כמוה.

    עורך דין גירושין כזה יפעל על מנת לנסח הסכם גירושין שישרת את מטרותיכם, במהירות האפשרית ותוך מינימום הפרעות או עיכובים – בכדי לאפשר לכם להתחיל בדרככם החדשה בהקדם האפשרי.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא חלוקת רכוש בגירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן