לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    העלמת הכנסה בעת גירושין

    הליכי גירושין עלולים לא רק להפוך טעונים רגשית, אלא גם להתדרדר לכדי עימות עכור בין הצדדים. במקרים כאלה, פועל לעיתים כל צד להיטיב את מצבו גם על חשבון הצד שמנגד (ישנם אפילו מי שפועלים מתוך כוונה לפגוע בבן הזוג גם אם אין בכך תועלת ממשית להם עצמם).

    ניסיונות להעלמת הכנסה בעת שמתקיימים הליכי גירושין עשויים לנבוע מרצון להפחית עד כמה שניתן את תשלומי מזונות הילדים. שהרי אלה נקבעים לפי צרכי הילדים והיכולת הכלכלית של ההורה (כיום עדיין ברוב המקרים ככולם האב הוא שמשלם מזונות לילדיו, כל זאת למרות שייתכנו מצבים בהם האם משתכרת הרבה יותר מן האב).

    אם את חושבת שבעלך מעלים הכנסה בעת הגירושין, אם אתה חושב שאישתך מעלימה הכנסה בעת הגירושין, פנה אלינו לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    עוד ייתכנו ניסיונות להעלמת הכנסה כדי להשפיע על אופן חלוקת הרכוש שכן במסגרת החלוקה יינתן משקל לשווי כלכלי של קריירה שפיתח אחד מבני הזוג בעת שבן הזוג השני תמך ונשא בחלק נכבד יותר מעול הטיפול בבית ובילדים.

    לפניכם, מידע אודות מצבים אפשריים של העלמת הכנסה בעת גירושין וכיצד ניתן להתמודד עימם. נקדים ונאמר שבכל מקרה של חשד בהעלמה כזו של הכנסות או רכוש יש לפנות ללא דיחוי אל עורך דין גירושין בעל ניסיון מוכח בליווי תיקי גירושין במסגרתם נדרשו להתמודד עם מצבים כאלה.

    איך מונעים מצב של העלמת הכנסה?

    ישנם שלושה אמצעים אשר בכוחם למנוע מלכתחילה, או לפחות לקטוע באיבם, ניסיונות להעלמת הכנסה.

    הראשון מבין אלה הוא הסכם ממון.

    עורך דין לענייני משפחה יוכל לערוך עבורכם, בין אם לפני הנישואים או במהלכם, הסכם ממון אשר מסדיר מבעוד מועד את אופן חלוקת הרכוש כמו גם עניינים כלכליים ואחרים הקשורים בפרידה וגירושין.

    חשוב להדגיש שעריכת הסכם ממון ע"י עורך דין הסכם ממון תל אביב אינה מעידה על כוונה להיפרד בעתיד, הסכם ממון אלא רק תעודת ביטוח להליך גירושין פשוט והוגן במידה והדברים יגיעו לכדי כך.

    ייעוץ משפטי מוקדם מעורך דין גירושין הוא ערובה למניעת ניסיון העלמת הכנסות. עורך הדין יידע כיצד להבטיח שלא ניתן יהיה להעלים הכנסות או רכוש. יש לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בהקדם האפשרי כדי שיוכל לפעול בטרם קורם ניסיון כזה עור וגידים.

    חתימה על הסכם גירושין שמה למעשה סוף פסוק לנושא העלמת הכנסה בעת גירושין. מרגע שהצדדים הגיעו להסכמות בכל העניינים הקשורים בגירושין, בכללם חלוקת רכוש משותף, גובה מזונות ילדים, משמורת והסדרי ראיה, כל שנותר הוא לקבל אישור בית המשפט להסכם. הסכם גירושין שאושר על ידי בית המשפט הוא בעל תוקף של פסק דין וצד שמפר אותו חושף עצמו לתביעה.

    עורכי דין מומלצים לענייני משפחה המתמחים בטיפול בתיקי גירושין יודעים לספר על מקרים של העלמת הכנסות. כל זאת למרות שכל עורך דין גירושין ימליץ להימנע מניסיון להעלים הכנסות, זאת כדי לשמור על ניקיון כפיים המבטיח שלקוחותיהם לא יסבלו מסנקציות שבסמכות בית המשפט לענייני משפחה לנקוט בהם כנגד מי שמנסים להעלים הכנסות.

    אם את חושבת שבעלך מעלים הכנסה בעת הגירושין, אם אתה חושב שאישתך מעלימה הכנסה בעת הגירושין, פנה אלינו לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן