לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    גישור גירושין

    אם קיבלתם החלטה לסיים את חיי הנישואין, וודאי ידוע לכם כי הליך גירושין ישפיע רבות על החיים שלכם. אם אתם חושבים על פירוק הזוגיות, הכנו עבורכם מדריך אשר יסייע לכם בנושא.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא גישור וייעוץ לפני גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    מגשר גירושין מומלץ שחוסך לכם זמן וכסף

    גישור וייעוץ לפני גירושין

    חשיבות הגישור טרם גירושין 

    דבר נוסף אשר יהיה באפשרותכם לעשות טרם פתיחת הליך גירושין הוא להגיע לקבלת ייעוץ משפחתי אצל מגשר מקצועי. פנייה אל מגשר מקצועי תסייע לכם רבות לצורך התדיינות בנושא.

    פגישה עם המגשר עשויה להאיר אצלכם זוויות שונות ולבחון את מערכת היחסים על ההיבטים השונים. מגשר מקצועי ידע לתת מקום ללבטים והחששות שלכם תוך ההליך ולעטוף אתכם בארשת בטחון.

    גירושין עשויים להיות הליך לא פשוט המאופיין בסערת רגשות והעלול להתדרדר בקלות לכדי "החלפת מהלומות" משפטית הגורמת נזק לשני הצדדים גם יחד ולמרבה הצער גם לילדים משותפים אם ישנם כאלה.

    אולם, אין הכרח שכך יראו פני הדברים, אם למרות שחיי הנישואים עלו על שירטון משכילים בני הזוג להמשיך לשתף פעולה ולו רק כדי לאפשר לעצמם פרידה יעילה, הוגנת ומכובדת הרי שניתן לקיים הליך גירושין בהסכמה ולעיתים אפילו גירושין בגישור.

    גישור גירושין - לסיים את זה בדרכי שלום

    יתרונות גירושין בהסכמה בכלל ובהליך גישור בפרט

    ישנם מקרים בהם בני זוג המצויים בפתחו של הליך גירושין ניחנים במוכנות לשתף פעולה ולסיים את נישואיהם תוך קיום מו"מ ענייני ויעיל המוביל לניסוח הסכם גירושין המקובל על שני הצדדים (גישור גירושין).

    פעמים רבות למרות נכונות זו מבקש כל אחד מהצדדים להיעזר בעו"ד מטעמו וכך באי כוחם של הצדדים מנהלים את ההליך תוך שכל אחד מהם דואג לאינטרסים של מרשו. הליך שכזה מכונה "גירושין בהסכמה".

    אם הנכונות לשתף פעולה עולה לכדי יכולת לשבת יחדיו בפני מגשר בודד פתוחה בפני הצדדים, האפשרות להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה אשר ייקח על עצמו להעניק ליווי משפטי לשני הצדדים גם יחד. הליך שכזה מכונה "גירושין בגישור".

    היתרונות בהגעה להסכמות באופן של הידברות וללא שבית המשפט נדרש להתערב ולפסוק ברורים. הליך הגירושין כולו מתנהל באופן נינוח יותר, פוחתת הסכנה שהדברים יסתבכו ויתפתח מאבק משפטי ארוך, מתיש ובזבזני.

    בדרך כלל, הליך גירושין בהסכמה מבטיח שהצדדים יוכלו להמשיך חייהם ללא שיידרשו להליכים משפטיים נוספים גם אם עליהם להמשיך לגדל ילדים משותפים (או אולי לנהל יחד עסק משותף).

    יתרון חשוב נוסף של גישור גירושין הוא מזעור הטראומה לילדים הזוכים גם לקבל דוגמא אישית מהוריהם בכל הקשור לטיפול במחלוקות תוך הידברות וללא גלישה לפסים הרסניים.

    אם ניתן לקיים הליך גישור גירושין, הרי שלכל היתרונות הנ"ל מתווסף יתרון נוסף והוא החיסכון בהוצאות, חיסכון הנובע מכך ששני הצדדים ממנים יחד תשלום לעורך דין בודד. ברוב המקרים, גישור גירושין הוא הליך קצר ויעיל אפילו ביחס לגירושין בהסכמה (בו לכל אחד מהצדדים ייצוג משפטי משלו).

    תנאים מוקדמים ובחירת מגשר גירושין

    כאמור, לא תמיד פתוחה בפני בני זוג העומדים בפני גירושין האפשרות לפנות להליך גירושין בגישור. כדי שהליך כזה ינוהל בהצלחה, הצדדים חייבים להיות בעלי נכונות כנה ויכולת אמיתית לשבת יחדיו וללבן את הסוגיות מתוך אמונה שתמיד ניתן למצוא את עמק השווה בגישור גירושין.

    חשוב מאוד לבחור עורך דין לענייני משפחה שלו לא רק הידע והניסיון הדרושים אלא גם שעימו אנו מרגישים שיש לנו שפה משותפת וכן ששני הצדדים ירגישו בנוח במחיצתו במהלך הפגישות שיובילו לגיבוש הסכם הגירושין.

    במשרד עו"ד משפחה עורכי דין וינגסט שלו ושות', תמצאו עורכי דין לענייני משפחה המתמחים בתחום הגירושין בכלל ובקיום הליכי גישור גירושין בפרט.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנושא זה, נוכל לבחון עימכם אם הליך כזה מתאים לכם ובמידה ויסתבר שכן להעניק לכם ליווי משפטי אישי, מקצועי ומסור עד לסיום מוצלח של הליך הגירושין בגישור.

     

    מאמרים נוספים הקשורים לנושא של גישור גירושין ואנחנו ממליצים לך לקרוא:

    1. עצות רגע לפני שפונים לעורך דין משפחה.
    2. מהי בקשת מדור ספציפי?
    3. סוגי גישור
    4. גישור גירושין.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא גישור וייעוץ לפני גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    מגשר גירושין

    גירושין הם אף פעם לא תהליך נחמד ונעים. בכל זאת, מדובר על בני זוג שקבעו את גורלם המשותף יחד מתוך מחשבה שחיי הנישואין יעלו יפה, אך בשלב כזה או אחר התבדו. אמנם, לא תמיד בשביל להגיע אל נקודת הסיום של הנישואין יש צורך במלחמות ומריבות, זוגות רבים מגיעים להחלטה, אם מתוך כבוד הדדי או מתוך דאגה לילדים, ללכת אל מגשר גירושין אשר יעזור לזוג לפתור את הקשיים והמחלוקות הכרוכות בתהליך הגירושין, כך שיהיה אפשר לדלג על דיונים מתישים בבתי המשפט. משרד עורכי דין שלו & וינגסט עוסק מזה שנים בדיני משפחה, ואף מציע שירות של מגשר גירושין עבור זוגות שבוחרים לבצע את התהליך בהסכמה.

    למה כדאי להשתמש בשירותיו של מגשר גירושין?

    כל אחד מבין שתהליך גירושין הכרוך בדיונים בבתי משפט, הוא תהליך ארוך וכואב. במהלך משפט כל אחד מבני הזוג מעלה טענות קשות כלפי השני, והאווירה לא פעם מתחממת. כאשר בוחרים בשירותיו של מגשר גירושין, המטרה היא לעבור את כל התהליך עם כמה שפחות מחלוקות ומריבות, ולשמור על כבוד הדדי ואווירה טובה ככל האפשר. ברוב מוחלט של המקרים תהליך של גישור לפני גירושין לוקח הרבה פחות זמן מאשר דיונים בבית המשפט, אשר ידוע בסחבת ובזמן הרב שאורך כל הליך. בנוסף, תהליך הגישור זול יותר מאשר תהליך דומה בבית משפט או בבית דין, כך שהסיפור נגמר על הצד הטוב ביותר עבור כל הצדדים.

    מה קורה בתהליך גישור גירושין?

    תפקידו של מגשר גירושין בתהליך הוא להוביל את בני הזוג בתהליך לא פשוט של יישוב המחלוקות בניהם, תוך הקפדה על פתירת הבעיות ללא חימום האווירה, והגעה להסכמות בכל הנושאים בהם יש מחלקות. התהליך כולו נעשה בדיסקרטיות מלאה, כאשר המגשר שומר על סודיות מוחלטת, ומקפיד על רגישות והבנה לצרכים של שני הצדדים. בתהליך כזה גם הילדים חשופים להרבה פחות דברים שיכולים להזיק להם, ולהפר עוד יותר את שלוותם בזמנים שגם ככה קשים עבורם. אז אם אתם מחפשים מגשר גירושין, פנו אל משרד עורכי דין שלו & וינגסט אשר ייתן לכם את המענה הטוב ביותר עבורכם.

     

    גישור לפני גירושים

    למרבה הצער, אנחנו שומעים כל הזמן על עלייה במספר מקרי הגירושים בארץ ובעולם. במקרים רבים מדובר על תהליך ארוך וכואב שנמשך זמן רב ואשר לו השלכות רבות. תהליך של גישור לפני גירושים יכול בלא מעט מן המקרים לגרום לכל התהליך להיות פשוט הרבה יותר, וחוסך לא מעט אמוציות וכעס בין הצדדים. משרד עורכי דין שלו & וינגסט ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ בדיני משפחה, עוסק בין היתר במתן שירות של גישור לפני גירושים תוך הקפדה על רגישות מרבית לאורך כל הדרך, ועל מקצועיות והבנה לצרכים של שני בני הזוג.

    למה כדאי ללכת לתהליך של גישור לפני גירושים?

    ישנם לא מעט יתרונות בגללם זוגות רבים בוחרים מעצמם לגשת דווקא לתהליך של גישור ולא לגשת אל בית המשפט. כאשר בוחרים בגישור במרבית המקרים התהליך אורך הרבה פחות זמן מאשר התדיינות בבית המשפט, שם התהליך יכול לקחת הרבה יותר זמן, כאשר ערעורים ותביעות הם דבר שבשגרה. בנוסף, הליך גישור זול יותר מאשר עלות דיונים בבית דין או בית משפט. כמו כן, במקרים רבים הדיון בבית המשפט אשר שם כל אחד שוטח את טענותיו כלפי השינוי מביא לדרדור מהיר ביחסים, ומביא את הזוג למצב קשה עוד יותר ממה שהיו בו, כאשר גם בני המשפחה והילדים (אם ישנם) מוצאים את עצמם נפגעים לא פעם.

    הליך גישור גירושין

    כאשר פונים לעורך דין על מנת שיבצע את תהליך הגישור, הוא נכנס לעובי הקורה של המקרה, ומנסה ללכת בין הטיפות ולגרום לבני הזוג להמשיך או לסיים את הקשר בצורה טובה תוך הקפדה על מינימום נזקים לשני הצדדים. התהליך כולו כרוך בשמירה מלאה על הפרטיות של בני הזוג, תוך הקפדה על סודיות מלאה ותחושה אינטימית ככל האפשר. המגשר מנסה במהלך התהליך לדאוג שכל הנושאים הלא פתורים יעלו בצורה מכובדת על שולחן הדיונים, ולהציג את הפתרונות האפשריים ברגישות המקסימלית. אז אתם זקוקים למגשר לפני גירושים, פנו אל משרד עורכי דין שלו & וינגסט ותקבלו את המענה המתאים והמקצועי ביותר עבורכם.

     

    מגשר גירושין מומלץ

    החלטתם לסיים את ירח הדבש ובעצם להתפצל וללכת כל אחד לדרכו. הצעד שבדרך כלל עושים זוגות המבקשים להפרד ובמילים אחרות להתגרש היא לפנות אל עורך דין העוסק בענייני הגירושין. אך רגע לפני שאתם עושים את הצעד הנועז של גירושין. האם בדקתם את האופציה של מגשר גירושין מומלץ? חכו עוד קצת עם הליך הגירושין ובידקו את ההליך של גישור. לפנות אל מגשר גירושין הינו צעד מומלץ. משרד עורכי הדין וינסנט ושות' הינו משרד עורכי דין העוסק בעינייני משפחה וגירושין, וצוות עורכי הדין ישמח לעזור לכם במתן מענה בפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

    הסכם גישור גירושין

    להחליט להתגרש זה אולי החלק הקל שבכל עניין הליך הגירושין. ולא תמיד להתגרש זה הצעד הנכון לעשותו בנקודה זו. על כן יש לבחון את ענין הגירושין לפני שמבצעים אותו באופן סופי. מה צריך לעשות הנה כמה נקודות חשובות :
    הצעד הראשון הוא התייעצות לפני פתיחת הליך לגירושין. את ההתייעצות יש לעשות עם איש מקצוע לענייני משפחה כגון עורך דין לענייני גירושין שיתן לכם מבט כולל על כל עניין הגירושין וההליכים המשפטיים
    הצעד הבא אותו אף מעודד בית המשפט הוא לפנות אל תהליך של ייעוץ וגישור לפני גירושין. הליך זה בעצם חוסך לכם את כל המשברים שבדרך החתחתים בהליכים השונים של תהליך הגירושין, בכדי להביא לתהליך של הבנה ושלום לכל הצדדים
    בכדי להיות מוכנים לכל תרחיש כדאי לאסוף את כל המסמכים שיהיו ברשותכם הנוגעים לכל עניין רכוש משותף
    אם מדובר בעילה לגירושין של בגידה, כדי מאד לשמור את כל התכתובות ואף לשכור במקרים מסויימים את שרותיו של חוקר פרטי
    בכל מקרה רצוי מאד לשמור על דיסקרטיות ולא לשתף בני משפחה וחברים אלא לפעול על פי הייעוץ המקצועי אותו מקבלים מעורך הדין לעינייני גירושין

    לפני הכל מגשר גירושין מומלץ

    לעיתים בלהט הדברים או הריב נזרקים לחלל החדר משפטים שלא התכוונו אליהם כלל, אבל נראה שכאילו מחוייב המציאות הוא לפעול את מה שלעיתים מתברר שלא באמת רצינו בזה. על כן כדאי מאד לפני שמתחילים בהליכים משפטיים על עורך דין לעינייני גירושין לאמץ את הצעד של מגשר גירושין מומלץ בכדי לשטוח בפניו את הסיבות שהביאו אתכם לשקול גירושין. הליך קצר של מספר מפגשים שיעזור לכם לחזור אל שיגרת חייכם תוך זמן קצר. משרד עורכי הדין וינסנט ושות' הינו משרד עורכי דין המתמחים בדיני משפחה וגירושין . לפני הצעדים החשובים, פנו אל משרד עורכי הדין וינסנט ושות' לקבלת יעוץ לא התחייבות.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן