לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    מה לעשות במקרה שבן הזוג מפר את הסכם הגירושין?

    במהלך חיי הנישואין, אתם פועלים ביחד מתוך אינטרס משותף. אולם לאחר תום הנישואין, ועם כניסת הסכם הגירושין לפועל – כל התקשורת וההחלטות ביניכם, יקבלו מענה מן הכתוב בהסכם הגירושין שלכם.

    זו הסיבה, שעו"ד גירושין טוב הוא נכס בתהליך גירושין – לכתיבת הסכם גירושין שיבטא את האינטרסים שלכם אבל יהיה ישים ומקיף. מה קורה אם בן הזוג שלכם מפר את הסכם הגירושין?

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא הפרת הסכם גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    הסכם הגירושין – מסמך הבנות מקיף של כל ההיבטים של הקשר ביניכם

    כיום, כבר קרוב ל – 40% מהזוגות הנישאים מתגרשים, ומספר זה נמצא בעלייה מתמדת בעשור האחרון.

    אם כן, זוגות, כאלה אשר עוד לא הספיקו לרכוש דירה ביחד או כאלה אשר חולקים משפחה, ילדים, רכוש, עסק, וכדומה – מגיעים לעיתים למצב שבו בחרו לפרק את הזוגיות והמשפחה, ולהמשיך איש איש לדרכו.

    במקרים אלה, נכתב הסכם גירושין אשר יש לאשרו בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.

    בהסכם הגירושין יסוכמו כל ההיבטים של הקשר שלכם בעתיד – כולל אופן חלוקת כל הרכוש עכשיו ובעתיד, המשמורת והסדרי הראייה של הילדים, גובה המזונות שישולמו ואופן התשלום, ועוד.

    הסכם הגירושין נכתב ומאושר פעם אחת – במהלך תהליך הגירושין וטרם קבלת גט הכריתות מבית הדין הרבני. לאחר מכן, ניתן להכניס בו שינויים כאשר המצב משתנה משמעותית.

    עורך דין גירושין מנוסה ומושכל, יכתוב עבורכם הסכם גירושין שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים בכל היבט – אם אלה ההיבטים הכלכליים או הסדרי הראייה של הילדים.

    הסכם גירושין שנכתב בצורה מקצועית, יסדיר את הקשר ביניכם גם במצבים בהם אתם מעדיפים שלא להחליף מילים.

    מה קורה כשבן הזוג מפר את הסכם הגירושין?

    חשוב להבין, כי הסכם הגירושין הינו מסמך שאושר משפטית, וככזה, הפרתו נחשבת עבירה על החוק.

    כאשר בן זוג מפר את הסכם הגירושין, ניתן לפעול נגדו בהליכים מקובלים, כמו הוצאה לפועל, תלונה במשטרה או תביעה.

    התגובה וההתייחסות להפרה קשורה לחומרת ההפרה – אם בן הזוג לא הגיע לקחת את הילד בשעות הביקור שלו, זה אמנם נחשב הפרה של הסכם הגירושין אולם ברוב המכריע של המקרים לא תינקט פעולה נגדו, גם במקרים בהם מדובר בהפרה קבועה של ההסכם.

    לעומת זאת, בן זוג אשר אינו משלם את דמי המזונות שנקבעו לו בזמן הקבוע – חשוף לפעולה מיידית במסלול מקוצר של הלשכה להוצאה לפועל, וכל שיש להציג טרם הפעולה הוא הסכם הגירושין המאושר בידי ערכאה משפטית.

     אל תתמודדו עם הפרות ההסכם לבד

    חשוב שתדעו כי תגובה מצידכם להפרת ההסכם עלולה להיחשב גם היא כעבירה, ועצם העובדה שבן או בת הזוג הפרו את ההסכם אינו מקנה גם לכם הזכות להפר אותו.

    לכן, על מנת לפעול בצורה מיטבית, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם ביצוע ההפרה, על מנת להיוועץ עם עו"ד גירושין מקצועי ומנוסה ולהבין כיצד ניתן לפעול.

    היוועצות בעו"ד גירושין מנוסה, קשוב, ובעל ידע בתחום הליכי גירושין, תסייע לכם לבחור את אפיק הפעולה המתאים ביותר עבורכם, על פי התוצאות שאתם מבקשים להשיג.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא הפרת הסכם גירושין, פגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, מענה מיידי בכל שאלה ועניין.

    נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן