לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

    גירושין עקב בגידה – השפעת הבגידה על תהליך הגירושין

    נישואין הם בדרך כלל חוזה בין שני אנשים, המבטיחים זה לזו בלעדיות רגשית ואינטימית. לא פעם, גילוי של בגידה הינו כואב ומוביל לשבר במערכת היחסים – לעיתים, השבר הזה אינו בר איחוי. במקרה של גירושין על רקע של בגידה מטעם אחד מבני הזוג.

    הפרידה מעורבת ברגשות קשים ותהליך ההסכמה על תנאי הפרידה מלווה בדרך כלל בהערמת קשיים ונקמנות. עורך דין לענייני משפחה, עשוי לפעול על מנת לנטרל את המחסומים הרגשיים, מפני שהסכם גירושין מהיר ויעיל לשני הצדדים – יעזור לכם להתחיל את הדרך החדשה שלכם, בהקדם.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא גירושין עקב בגידה, בין אם אתם לפני גירושין או שכבר בתהליך גירושין, פנו אלינו לקבלת ייעוץ בנושא.

    לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    גירושין עקב בגידה – ההשלכות המשפטיות

    בישראל, ישנן שתי ערכאות משפטיות המוסמכות מטעם המדינה לטפל בהליך הגירושין ולאשר הסכם גירושין. האחת היא בית הדין הרבני, והשנייה היא בית המשפט לענייני משפחה. דווקא בנושא גירושין על רקע של בגידה, ישנו פער מהותי בהתייחסות ובמשקל הניתן לעניין הסיבה לגירושין בשתי ערכאות אלה.

    בעל בוגד

    כאשר הבגידה היא מצד הבעל, לרוב שתי הערכאות יסכימו על כך שאין חשיבות לעניין הבגידה, וזכויותיו (כמו גם חובותיו) של הבעל אינן נפגעות. הרכוש, המשמורת והסדרי הראייה ייקבעו ללא התייחסות לעניין הבגידה.

    אישה בוגדת

    כאשר הבגידה היא מצד האישה – ניראה כי שתי הערכאות מתייחסות באופן שונה לעניין. בעוד בית המשפט לענייני משפחה מקבל בשוויון נפש את הגורם לפירוד ואינו מתייחס לבגידה כאל מעשה שיביא לפגיעה של זכויות האישה לרכוש, למשמורת ואחרים בתהליך הגירושין – בית הדין הרבני דווקא רואה את בגידת האישה בעיניים מחמירות יותר, ושם כן יש סיכוי שייפגעו זכויותיה של האישה. הנה כמה מן הנושאים העלולים לעלות כאשר תהליך הגירושין בין בני זוג מתנהל בבית הדין הרבני:

    1. האישה עלולה לאבד כל זכות קניינית לרכוש שנצבר במשותף

    2. האישה עלולה לאבד את זכותה למזונות אישה

    3. האישה עלולה לאבד את זכותה לקבל את כתובתה

    4. ההסתכלות על נושאים של משמורת משתנה על רקע של בגידה ובמקרים נדירים האישה עלולה לאבד את זכותה למשמורת על הילדים (בעיקר כאשר הבעל מציג את יכולתה ההורית כפחותה על רקע מעשה הבגידה), אולם גם בבית הדין הרבני, כמו בבית המשפט לענייני משפחה, מתקבל תסקיר מטעם גורמי הרווחה כמידע משמעותי לקביעת זכויות המשמורת והסדרי הראייה

    אם אתם מתגרשים בשל בגידה – היעזרו בעורך דין גירושין מקצועי ומנוסה

    דווקא כשהגירושין הם על רקע רגשי כל כך, כשהכעס, העצב, וחוסר האונים מוחשיים כל כך – חשוב לפנות ללא דיחוי לעורך דין טוב לענייני משפחה, אשר יסייע, יטפל בכל ההיבטים המשפטיים של הגירושין וישתדל לנטרל את המתחים ככל שיוכל.

    עורך דין גירושין טוב, יפעל בסביבה המתוחה של תהליך גירושין בעקבות בגידה, על מנת לחזק את יכולת בני הזוג להגיע להסכם גירושין מתוך הסכמה ותקשורת, כדי שלא יגיעו לכתיבת ההסכם בהליכים משפטיים אשר יותירו אותם עם הסכם חלקי, שנולד מתוך קונפליקט וכעס ולא ישרת אותם נאמנה לאורך השנים.

    בכל בתהליך גירושין, ועל אחת כמה וכמה בתהליך גירושין על רקע של בגידה, מומלץ להיוועץ בעורך דין גירושין מקצועי. עורך דין כזה ידאג לייצג את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר אל מול מייצגיו של הצד השני, לדאוג להליכים משפטיים שיתנהלו בצורה המיטבית, ולניסוח הסכם גירושין שיהיה נכון וטוב עבורכם לאורך שנים.

    רק טיפול מקצועי, איכותי, מדוקדק ואנושי, יאפשר לכם לשים פרק זה של חייכם מאחוריכם, ולצאת ברגל ימין לדרך חדשה, שיהיו בה אושר, אמון ואהבה.

    משרד עורכי דין שלו & וינגסט, מספק ייעוץ משפטי בנושא גירושין עקב בגידה, בין אם אתם לפני גירושין או שכבר בתהליך גירושין, פנו אלינו לקבלת ייעוץ בנושא.

    לפגישת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 054-4226117, או מלאו את טופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    פרסום לעורכי דין פרסום לעורכי דין
    דילוג לתוכן